לפרטים חייגו:
073-215-8309

קבלן רשום





    תעודת קבלן רשום

    רשם הקבלנים סיווג 


    שינוי סיווג קבלני

    שינוי סיווג קבלני ברשם הקבלנים מעמיד בפני המבקש המצאת הוכחות קונקרטיות לביצוע עבודות הנדסה בנאיות בהיקפים הדרושים על פי החוק ותקנות רישום קבלנים לעבודות הנדסה בנאיות (סיווג קבלנים רשומים), תשמ"ח-1988.

    הדרך ה"טבעית" לטיפוס בסולם הסיווגים היינה הוכחת ביצוע עבודות ופרוייקטים אשר ביצע (וסיים לבצע) הקבלן המבקש וכל זאת במרחק של שנה אחת לפחות מיום קבלת הסיווג הקודם במדרג הסיווגים, בין אם מדובר בסיווג ג-1 ובין אם מדובר בסיווג ג-4, יש להמתין לפחות 12 חודשים בין בקשה להעלאת סיווג אחת למשנה.

    הקבוצות והסוגים שקבועים בתקנות, קובעים את ההיקף הכספי המירבי שרשאי אותו קבלן לבצע פר פרוייקט/עבודה לדוגמה: קבלן רשום בענף 100 בסיווג ג'-1 יכול על פי סוגו לבצע עבודות בהיקף של מקסימום 4,107,000 ₪ פר עבודה אחת.

    בהמשך לדוגמא זו קבלן זה אשר ברצונו להגיש בקשה לשינוי סיווג על פי סעיף 5 לתקנות עליו להציג ביצוע של פרוייקט בסך של מינימום 70% מתוך הסכום המקסימאלי לביצוע.

    נפרט דוגמא לעניין הוכחת הביצוע הכספית:

    ג. משה לבניה וייזום בע"מ, היא חברה קבלנית  המסווגת כ- 100ג-1, אשר ביצעה פרוייקט בניה למגורים של וילה יוקרתית החל מהליך בניית השלד ועד הגמר, סך כל הליכי הפרוייקט היינו 2.9 מליון ₪, כעת חברת ג. משה מבקשת לבדוק קיימת באפשרותה להעלות הסיווג?

     התשובה לכך היא כן- היקף העבודה שנסתיימה היינו 2.85 מליון ₪ שמהווים בדיוק 70% מתוך המקסימום האפשרי באותו הסיוג.

    אפשרות נוספת ללמד על צבר עבודות אשר גם הוא מהווה היקף כספי להעלאת הסיוג היינו הסתמכות על שני פרוייקטים בתנאי שהיקפם הכספי ביחד אינו פוחת מההיקף המקסימאלי של אותו סיווג, שלפי הדוגמא שלנו 4,107,000 מליון ₪

    תנאי לכך הוא כי היקף הכספי בכל פרוייקט אינו פחות מ 40% מההיקף המקסימאלי של סיווג קבלנים הנוכחי, כמו כן במצב זה על הקבלן המבקש להציג 2 עבודות שכל אחת מהם לא תפחת מ-40% היקף הסיוג הנוכחי וביחד היקף 2 העבודות ביחד, לא תפחתנה מהיקף המקסימום באותו הסיווג.

    תנאי נוסף הוא כי משך שני הפרוייקטים שעליהם נסמכת בקשת העלאת הסיווג הינם בגדר משך ביצוע חופף של 50% זמן ביצוע 2 העבודות גם יחד

    דוגמא לעניין

    ג. משה לבניה וייזום בע"מ,  החל ביצוע של פרוייקט 1 ינואר 2016 והסתיים בחודש ינואר 2017 ופרויקט 2 התחיל בחודש ינואר 2017 והסתיים בחודש דצמבר 2017, אין משך זמן חופף כנדרש בתקנות.

    לעומת כך אם ביצועו של הפרוייקט 2 התחיל בחודש יוני 2016 והסתיים ביוני 2017 אזי ניתן להכיר במשך הזמן החופף בין פרוייקט 1 ופרויקט 2 בהתאם לתקנות.

    דוגמה

    רשם הקבלנים העלאת סיווג 

    במדינת ישראל ישנם סיווגים שונים לקבלנים, כמו גם חוקים מאוד ברורים בנושא. לכן, אם גם אתם מתעניינים בנושא כמו רשם הקבלנים העלאת סיווג, ברור שתרצו לדעת איך עושים זאת במהרה, ביעילות ובצורה חוקית ונכונה. זקוקים לעזרה? אתם מרגישים שאתם הולכים לאיבוד מול הררי הבירוקרטיה? פנו עוד היום אל חברת קומות רישום קבלנים וקבלו סיוע בכל מה שקשור להתנהלות שלכם מול רשם הקבלנים. 

    רשם הקבלנים העלאת סיווג – כך תעשו את זה נכון 

    בבואנו לראות מה אומר החוק ואיך באמת אפשר לפנות אל רשם הקבלנים העלאת סיווג, אנחנו רואים שיש כמה כללים שצריך לעמוד בהם: 

    • ניתן להגיש בקשה להעלאת סיווג רק אחרי 12 חודשים מהתאריך שבו התקבל האישור על הרישום של הסיווג הקודם. 
    • יש לפנות אל רשם הקבלנים בצורה מסודרת ולצרף את המסמכים הרלוונטיים. 
    • אם יוכח כי הקבלן סיים עבודות בהיקף הסיווג הקודם שהיה לו – ניתן יהיה להגיש בקשה להעלאת הסיווג בדרגה אחת. 

    אומנם זה נכון שתוכלו לקרוא מידע רב בנושא באינטרנט, ואף לראות כיצד ניתן לבצע העלאה בסיווג, אך בפועל לא קל לעשות את הפעולות האלה לבד. למעשה, קבלנים רבים שניסו להתמודד בכוחות עצמם מול הבירוקרטיה נתקלו בקשיים רבים, ולכן, אם אפשר לפנות לקבלת עזרה וסיוע בנושא, למה לא לעשות זאת? 

    הדרך לבחור חברה מקצועית להעלאת סיווג אצל רשם הקבלנים

    בין אם כבר פניתם לבד אל רשם הקבלנים ונתקלתם בקשיים ובין אם עוד לא עשיתם זאת, כדאי שתפנו עוד היום אל חברת קומות רישום קבלנים. חברה זו, שהוקמה כבר בשנת 2005, היא כתובת נהדרת לכל מה שקשור להעלאת הסיווג שלכם אצל רשם הקבלנים. בנוסף, עובדי החברה יוכלו לעזור לכם גם בנושאים אחרים כמו: רישום קבלן בכל הענפים, הנפקת אישורים לפועלי שטחים לקבלים רשומים ועוד. יש לכם שאלות? רוצים לקבל מידע נוסף או לקבוע פגישה? התקשרו כבר עכשיו למספר: 073-215-8309 ותיהנו משירות מקצועי ואדיב לכל אורך הדרך. החברה מנוסה מאוד ואנשיה יעשו הכול כדי שתקבלו במהרה את הסיווג הדרוש לכם, אז למה אתם מחכים?

    רוצה להיות קבלן רשום? אנחנו הכתובת!



      מאמרים  בנושא

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל