לפרטים חייגו:
073-215-8309

קבלן רשום





    תעודת קבלן רשום

    קבלן רשום 


    קבלן רשום תנאים

    בעת רישום בתור קבלן רשום תנאים מסוימים חייבים להתקיים. הניסיון, התעודות המקצועיות ואישורים על הכשרות הם רק חלק מהם. בכדי לצלוח את התהליך תוכלו להיעזר בשירותיה של חברה אמינה אשר עוזרת לקבלנים לקבל את רישיונם. הם יסייעו לכם במציאת המסמכים וההוכחות הדרושות, כמו גם יטפלו בכל נושא ביורוקרטי בכדי שאתם תוכלו לזכות בשקט הנפשי שלכם ובסוף התהליך לקבל את הרישיון.

    קבלן רשום תנאים לרישום בפנקס הקבלנים

    אנשים רבים אשר עסקו בתחום העבודות הנדסה בנאיות תרים אחר האפשרות לזכות בתואר קבלן רשום תנאים לרישומם הם כלהלן:

    • בעלי ניסיון מוכח אשר מגובה בראיות או מעבר מבחנים אשר מאשרים את מקצועיותו של הקבלן ואת ניסיונו בשטח.
    • בעל מסמכים אשר מאשרים את סיום לימודיו בהצלחה בתחום.
    • בעל תעודת עוסק מורשה.
    • בעל הסכמה חתומה בידי המבקש לאימות היעדר הרשעות פליליות.
    • אישורים נוספים המעידים על ניסיון בענף הראשי או המשני, אשר בנוגע אליו מוגשת הבקשה לרישיון קבלן.

    בעת הגשת הבקשה ישנם תנאים נוספים שיש לשמור עליהם – הגשת כל הטפסים והמסמכים הרלוונטיים במקור בלבד, הקפדה על מילוי נכון של כל הפרטים באופן המלא והברור ביותר ועוד. את כל הנקודות הקטנות אשר יכולות לסייע לכן לקבל את הרישיון תוכלו לקבל מחברה אשר תעזור במילוי הטפסים והגשת הבקשה.

    קבלן רשום תנאים

    אתכם לאורך כל הדרך

    בין אם אתם מעוניינים להירשם כיחיד או כתאגיד (שותפות או חברה), סביר להניח כי עזרה מאנשי מקצוע בתחום לא תזיק. החל משנת 2005, אנו בחברת "קומות – רישום קבלנים" מבצעים רישום קבלנים והגדלות סיווג בכל הענפים, הראשיים והמשניים. אנו מבינים כי התהליך עלול להיות זר לאנשים רבים, ועל כן נשמח לבצע אותו עבורכם ולטפל בכל הגורמים הטכניים והביורוקרטיים שבדרך. בכל שלב של התהליך תוכלו לקבל עדכון בנוגע למצב הבקשה, תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי ומענה לכל שאלה שעלולה להתעורר בכל שלב לאורך הדרך.

    קבלן רשום תנאי קבלה

    אתה מחפש מידע אודות הנושא של קבלן רשום תנאים? תוהה האם שווה לך להתאמץ כדי להיות קבלן רשום? כדאי שתדע: התשובה היא חד-משמעית כן. אם תחשוב כיצד אתה היית בוחר קבלן שיבצע אצלך עבודות בבית, היית רואה שעצם העובדה שהוא "קבלן רשום" משפיעה עליך. קבלן שהוא רשום הינו רציני ומקצועי יותר ולכן כדאי גם לך לקחת בחשבון את האפשרות הזאת. תוהה איך עושים זאת? חברת קומות רישום קבלנים זמינה עבורך עם כל אנשי המקצוע שלה ויכולה לסייע לך בתהליך. 

    קבלן רשום תנאים – מה באמת צריך לדעת? 

    בבואך לראות מהם התנאים שיהפכו אותך לקבלן רשום, עולים מספר פרטים שאי אפשר להתעלם מהם, כמו לדוגמא: 

    • המקצוע – אתה חייב להיות איש מקצוע שמבצע עבודות הנדסה ואדריכלות, בנאות ועוד. 
    • הניסיון – אתה חייב להיות קבלן שמגיע עם ניסיון בתחומים שבהם הוא עובד. 
    • תואר – קבלן רשום בדרך כלל יצטרך להיות בעל תואר הנדסאי או מהנדס. 

    חשוב לדעת: בפועל ניתן לקבל תואר של קבלן רשום גם בלי התנאים האלה, אך במקרה כזה יהיה צורך להציג לא מעט המלצות של בעלי מקצוע שונים. נקודה נוספת שכדאי לך להתייחס אליה, זו העובדה שעם התואר "קבלן רשום" תוכל כמובן גם לגשת למכרזים ממשלתיים שונים. 

    בואו להיות קבלן רשום בקלות, במהירות ובעזרת הטובים ביותר בתחום

    החלטת שאתה רוצה להיות קבלן רשום ואתה רוצה לקצר את התהליך? חברת קומות רישום קבלנים, שהוקמה בשנת 2005, היא הכתובת עבורך. החברה מסייעת לקבלנים לא רק להיות קבלנים רשומים, אלא בכל מה שקשור למונח "קבלן רשום". כלומר, אם בעתיד תרצה למכור חברת קבלן רשום תוכל לפנות לכאן ואם תרצה להעלות את הסיווג שלך – גם בכך תוכל לקבל עזרה. החברה מגיעה עם ניסיון רב שנים ועם לא מעט לקוחות מרוצים, אז למה לחשוב פעמיים? כפי שראית, אם תהיה קבלן רשום זה יפתח לך אינספור דלתות מקצועיות, כך שאתה מוזמן ליצור קשר עוד היום עם משרדי החברה.

    מידע נוסף בנושא

    קבלן רשום – כך עושים את זה בעידן המודרני

    אם גם אתם, כמו רבים אחרים, זוכרים את הימים שבהם כדי להיות קבלן רשום היה צורך לעבור שבעה מדורי גיהינום אצל רשם הקבלנים, דעו שהיום זה כבר לא כך. אם תפנו אל חברה מקצועית שתעזור לכם, תראו שלמעשה תקבלו שירות מקיף שכולל: 

    • בדיקת התאמה לרישום בענף הקבלני הרצוי 
    • בדיקת זכאות לרישום בענף הקבלני הרצוי 
    • איסוף כל החומרים והמסמכים הנדרשים
    • הגשת החומרים הללו לרשם הקבלנים 
    • בדיקה על ידי "ועדת הרשם" 

    במילים אחרות: אם כל מה שאתם צריכים לעשות היום כדי לברר האם תוכלו להיות קבלנים רשומים הוא לפנות אל חברה מקצועית שעוסקת בתחום, חבל לדחות זאת. ככל שתתחילו לפעול בכיוון הזה מהר יותר, כך תקבלו ביעילות רבה את האישור – ותהיו קבלנים רשומים שעובדים בצורה חוקית. 

    קבלן רשום דרך "קומות"

    חיפוש מהיר באינטרנט יראה לכם שיש מספר חברות שעוסקות בתחומים האלה ומציעות שירותים שונים. עם זאת, לא כל החברות נותנות ללקוח את מה שחברת קומות רישום קבלנים מציעה. לכן, אם אתם יכולים לפנות אל חברה וותיקה כמו חברה זו, שקיימת כבר משנת 2005 ולקבל ממנה שירות מעל ומעבר, למה שתתפשרו על פחות מזה? החברה זמינה עבורכם במספר: 073-215-8309 ותוכל להעמיד לרשותכם את אנשי המקצוע הטובים ביותר שעובדים אצלה. אחרי כל כך הרבה שנים שבהן צברה החברה ניסיון, זה ברור שעם כאלה אנשי מקצוע רציניים תמיד תהיו בידיים טובות, אז למה לדחות את הטיפול בעניין? 

    להיות קבלן רשום

    כל מי שרוצה להיות קבלן רשום בישראל יודע שלא מדובר בעניין של מה בכך. ראשית, מי שחושב לעשות עבודה קבלנית כלשהי בלי להיות קבלן רשום מסכן את עצמו ואת הלקוחות שלו. שנית, חשוב להתחיל לפעול כדי להיות רשומים עוד היום. זה עלול להיות תהליך ארוך, ולכן מומלץ לפנות אל חברת קומות רישום קבלנים, ולבקש מאנשי המקצוע שלה שיעזרו לכם לזרז את העניין. 

    קבלן רשום – מידע חשוב

    קבלן מקצועי ואמין הוא קבלן מוכר הרשום בפנקס הקבלנים – כך מתאפשר פיקוח על טיב עבודתו. מדוע זה חשוב ומה זה אומר? בואו נבדוק זאת.

    • מיהו רשם הקבלנים?

    רשם הקבלנים הוא נציג משרד הבינוי והשיכון והוא אחראי לרישום הקבלנים בפנקס המיועד לכך, כמו גם מעקב שהם אכן עומדים בכל התנאים הנדרשים. מה עושים כאשר קבלן אינו עומד בתנאי הרישום של הקבלנים העוסקים בעבודות הנדסה? רשם הקבלנים רשאי לדחות את בקשתו של הקבלן, למחוק את רישומו של הקבלן ואף לקבוע מחדש את סיווגו הכספי של אותו קבלן.

    • היתרונות ברישום בפנקס הקבלנים

    כיום החוק מחייב את רישומם של הקבלנים השונים בארץ בפנקס הקבלנים. בין אם אתם עוסקים בקבלנות ראשית כמו תשתיות, או בענפי קבלנות משניים כמו שיפוצים או חשמל, עליכם להירשם בפנקס הקבלנות. רישום זה נועד, בראש ובראשונה, לצורכי מעקב ואף הטלת קנסות על קבלנים החורגים מחוקי העבודה והסטנדרטים הנדרשים. במקביל לרישום בפנקס, וככל שהקבלן צובר וותק בתחום עיסוקו – בהתאם, הסיווג המקצועי שלו גדל. כתוצאה מכך, יש באפשרותו לגשת למכרזים ממשלתיים לצד אלו העירוניים. הגשת מועמדותו למכרזים אלו תאפשר לו, בטווח הארוך, גם להניב רווחים כספים וכמובן – להמשיך ולעלות בדרגת הסיווג שלו.

    עבודת קבלן רשום ומקצועית – לנכס המיוחד שלכם

    מעוניינים לרכוש דירה חדשה? אולי להוסיף חדר למשרד שלכן? כאשר אתם מחפשים אחר קבלן, חשוב שתמצאו קבלן רשום בלבד! למה הכוונה? עבודה עם קבלן רשום משמעותה שישנו פיקוח על עבודתו של הקבלן ושאכן יש לו הידע הנדרש לתחום עיסוקו. עבודה מול קבלן שאיננו רשום וניסיונו איננו מקבל אישור מרשם הקבלנים טומנת בחובה סיכונים רבים. בבואכם לרכוש בית או להרחיבו – אל תיקחו סיכונים מיותרים, ותבחרו בקבלן מוכר

    אין ספק, עבודות הבנייה כיום דורשות הקפדה על כללים רבים. בין אם מדובר במעקב אחר עבודות הנדסיות, שיפוצים ואפילו אינסטלציה – חשוב לעבוד עם קבלן רשום. כך יש לכם שקט נפשי בעבודת השיפוץ או הבנייה שלכם ויש לכם עם מי לדבר, במקרה הצורך.

    רוצה להיות קבלן רשום? אנחנו הכתובת!



      מאמרים  בנושא

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל