לפרטים חייגו:
073-215-8309

קבלן רשום





    תעודת קבלן רשום

    קבלן רשום למכירה 


    קבלנים רבים העובדים בארץ עוברים תהליך סיווג מול רשם הקבלנים; תהליך סיווג המאפשר להם להתקדם ולקבל על עצמם אחריות רבה יותר בפרויקטים שונים – ובהתאם לכך, גם אחריות כספית. עם זאת, תהליך סיווג מכיל תקנים רבים הטומנים בחובם דרישות מחמירות כמו וותק עתיר שנים. לכן, קבלנים מרגישים שהם עוברים שבעה מדורי גיהינום עד לעדכון מעמדם המקצועי. קבלן רשום למכירה הוא פתרון נוח ולא יקר יחסית עבור קבלנים מענפים משניים, למשל, המעוניינים להתקדם בתחומם ללא המתנה ממושכת.

    קבלן רשום למכירה – פתרון זריז ונוח

    עובדים כקבלנים ומעוניינים לקחת על עצמכם יותר אחריות? קניית קבלן רשום היא אופציה נוחה שתחסוך לכם המתנה ארוכה לקראת הגשת הסיווג הבאה אצל הרשם. מהם היתרונות והדגשים בתהליך זה?

    • היתרונות במכירתו או קנייתו של קבלן רשום

    בשל הסיווג לפיו הקבלנים בארץ מתחלקים, לעיתים לוקח זמן רב לעלות ולהתקדם בין שלב לשלב. בהתאם לנהלים ותקנות של הרשם, ישנם 5 סוגי סיווג, כאשר הסיווג החמישי נחשב לרמת הסיווג הגבוהה ביותר; רמת סיווג המאפשרת פניה למבחר רב יותר של מכרזים ממשלתיים – לצד הגשת מועמדות למכרזים עירוניים. כתוצאה מכך, ישנם קבלנים רבים המוצאים עצמם מתוסכלים מאוד, שכן הקידום לו הם מייחלים ייקח זמן רב – ובינתיים הם מפסידים כספים רבים ולקוחות משמעותיים. מכירת או קניית חברות עם רישיון קבלן רשום, אם כן, מאפשרות קיצור זמן השגת רישיון קבלן רשום, ובמקביל מתירות קבלת לקוחות חדשים באופן חוקי וזריז.

    • מה רצוי לבדוק לקראת קניית קבלן רשום?

    חשים מעט מתוסכלים מהליך הבקשה לעדכון הסיווג המקצועי שלכם, והחלטתם לקנות קבלן רשום? רצוי, כעת, לברר מספר פרטים לפני שאתם מתחילים הליך זה בפועל. אלו פרטים רצוי לבדוק? יש לברר האם לחברת הקבלן הרשום ישנם חובות מעסקאות קודמות או חובות מול ספקים, והאם לקוחות – או אפילו עובדי החברה – הגישו תביעה נגד החברה – הכול מהווה מידע חשוב מאוד ששווה לכם להשקיע ולפצח לפני שאתם מתחייבים בקנייה.

    למכור קבלן רשום – רק בעזרת מקצוענים!

    מעוניינים לקנות או למכור קבלן רשום? חברת קומות רישום קבלנים, תלווה אתכם לאורכו של תהליך זה במקצועיות ובהבנה מעמיקה.

    קבלנים רשומים למכירה

    אתה קבלן רשום למכירה ואינך יודע אל מי לפנות כדי למכור את החברה שלך? החלטת שאתה רוצה לעשות הסבת מקצוע? להתקדם? או אולי פשוט לצאת לגמלאות ואתה מעוניין למכור את החברה, כולל את הרישום הקבלני שלה? הגעת בדיוק למקום הנכון. אין זה משנה מה הסיבה שהביאה אותך לחשוב על אופציית המכירה, כי חברת קומות רישום קבלנים יכולה לסייע לך בעניין הזה. 

    קבלן רשום למכירה – איך עושים את זה הכי מהיר שאפשר? 

    בדרך כלל כאשר מדברים על קבלן רשום למכירה מדברים על אדם שרוצה למכור כמה שיותר מהר. אין זה משנה אם המכירה היא של הרישום בלבד, של החברה או של כל הפרטים ביחד, כי בכל מקרה, אם אפשר לבצע את התהליך כמה שיותר מהר, למה לחשוב פעמיים? בהתאם, בפנייתך אל חברה מקצועית שעוסקת בתחום זה, תוכל ליהנות משירות מקצועי הכולל: 

    • תיווך וקישור בין קבלנים שאינם רשומים ורוצים רק לשכור רישיון קבלן רשום לטובת פרויקט ספציפי מסוים. 
    • קניה ומכירה של חברות קבלן רשום. 
    • מקצועיות לכל אורך הדרך. 
    • חיסכון בזמן, באנרגיה ובהתעסקות בחיפוש אחר הקונה הטוב ביותר. 

    ממש כפי שלא קל למכור כל דבר אחר כי יש כאן עניין של מציאת קונה ולא פעם גם מיקוח, הרי שגם בנושא של מכירת קבלן רשום התהליך עלול להיות מסובך. עם זאת, אם וכאשר פונים אל חברה שזו המומחיות שלה, הכול יכול להסתיים מהר יותר. ולכן שירות זה מומלץ בחום.  

    החברה הנכונה שתסייע לך במכירה

    אם תעשה חיפוש מהיר בגוגל, תגלה שבכל מה שנוגע למכירת הקבלן הרשום שלך, אתה יכול לפנות אל כמה גורמים שונים. עם זאת, לא כל החברות מקצועיות ומנוסות, ולכן, אם אתה רוצה למזער את הסיכוי לטעויות – חברת קומות רישום קבלנים היא הבחירה הנכונה. החברה זמינה עבורך בכל עת במספר: 073-215-8309, כך שאם יש לך שאלות לגבי התהליך, למה שלא תתקשר עוד היום? החברה הוקמה כבר בשנת 2005 ולכן, אם יש משהו שתוכל להיות בטוח לגביו, זה שכאשר אתה פונה אל חברת קומות רישום קבלנים אתה פונה אל אנשי צוות מנוסים ומקצועיים. 

    רוצה להיות קבלן רשום? אנחנו הכתובת!



      מאמרים  בנושא

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל