לפרטים חייגו:
073-215-8309

קבלן רשום





    תעודת קבלן רשום

    חברה קבלנים למכירה – הידעת? 


    מדוע שווה לך הקבלן / היזם לרכוש חברה קבלנית בסיווג ג' 100 אשר עיסוקה בניה או לחלופין רכישה של חברת ג' 200  אשר עיסוקה הוא תשתיות כבישים ואספלט.

    חברת קומות רישום קבלנים מתמחה במכירה של חברת קבלן רשום נקיות וללא עבר כלכלי הנקראות גם "חברות בתולות" היתרונות  שברכישה "חברה בתולה" היא כי אין לה עבר כלכלי לטוב ולרע היא לא פעלה כלל ולא הוציאה חשבונית כלל, כך הרוכש למכירה קבלן ג' 100 , יש לו וודאות  מוחלטת באשר לעבר של החברה בע"מ למכירה.

    חברה קבלן רשום למכירה, כאשר היא חדשה וללא פעילות, היא כמו דף נייר חלק אשר לא נרשמה בו פעילות והיא מתחילה מ-0, דומה הדבר לשיטת מכירת הליסינג מעולם  "הרכב 0 ק"מ מיד ראשונה".

    לחברתנו מספר חברות למכירה חברת קבלן רשום ג' 100 בענף בניה עם ניכוי מס 0% (פטור מלא) ניהול ספרים , חשבון בנק פתוח ואף סמל מעסיק עובדי שטחים עבור הוצאת אישורים לעובדי שטחים.

     

    • חברת קבלן רשום למכירה בתחום התשתיות בעלת 2 ענפי רישם ג' 200 (תשתיות, פיתוח, אספלט) וגם ענף משנה ב' 260 (ביוב, ניקוז, מים).

    לחברה זו יש פטור מלא ניכוי מס במקור 0% וכן סמל מעסיק עובדי שטחים עבור הוצאת אישורים לעובדי שטחים.

    החברה נקייה לחלוטין ולמעשה "חברה בתולה" לא הוציאה כלל חשבוניות מס.

     

    • ג 100 למכירה, חברה וותיקה בת 22 שנים בעלת מספר ח.פ המתחיל בספרות …..512 החברה מסווג ברשם הקבלנים 1999 בסיווג ג' 100 ענף בניה, לחברה יש ניכוי מס במקור של 0% – פטור מלא! ניהול ספרים וכמובן חשבון בנק פתוח.

          לחברה לא היו מחזורים בשנים האחרונות.

     

    • קבלן רשום למכירה- חברה המסווגת בענפי המשנה בתחום החשמל בסיווגים הבאים:

    סווג 270 א' (תאורת רחובות) בדירוג א'4 .

    סווג 160 א' (חשמלאות מבנים) בדירוג א' 3.

    סווג 280 א' (התקנת רמזורים) בדירוג א'3.

    החברה פעילה כ 35 שנים , בשנים האחרונות אין מחזורים כספיים בשנים האחרונות,  היא נמכרת עקב פרישה לגמלאות של בעלי החברה, מחיר נדרש 500 אל"ש.

    לחברה יש חשבון בנק, ניהול ספרים בתוקף, ניכוי מס 0% פטור מלא.

    החברה נקיה מחובות תביעות ועיקולים בהתחייבות!

     

    אנו מתחייבים למצבה של החברה ונותנים אחריות לגבי הנתונים ומצבה של החברה על כל ההבטים הנלווים לעסקה הן בפן המשפטי והן בפן הכלכלי.

     

     

     

    רוצה להיות קבלן רשום? אנחנו הכתובת!



      מאמרים  בנושא

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל