לפרטים חייגו:
073-215-8309

קבלן רשום





    תעודת קבלן רשום

    תעודת קבלן רשום 


    תעודת קבלן רשום מוענקת לקבלנים אשר רשומים בפנקס הקבלנים. על מנת לקבל את התעודה יהיה עליכם להגיש בקשה לרשם הקבלנים בצירוף המסמכים הנדרשים על מנת לאשר את זהותכם ולהוכיח את ההסמכות והניסיון שלכם בשטח. קבלת תעודת קבלן רשום יכולה לאפשר לכם להתחיל לעסוק בפרויקטים בעלי היקף כספי גבוה יותר ממה שעסקתם בו עד כה. 

    תעודת קבלן רשום – יש על מי לסמוך

    זה כבר ידוע לכולם, קיימים סיכונים בעבודה מול קבלנים לא רשומים, אך אדם בעל תעודת קבלן רשום מוכיח את עצמו בתור איש מקצוע רציני ואמין ועל כן כדאי לעבוד איתו. זהו קבלן שהרשויות מפקחות על עבודתו ומאשרו כי הוא מוסמך לבצע עבודה בתחומים מסוימים. העובדה הזו תאפשר ללקוחות רבים לבטוח בכם ולשכור את שירותכם בפרויקט הבא שלהם.

    רישום בפנקס הקבלנים יהיה הצעד הראשון שלכם אל עבר קריירה איכותית ועשירה בתוכן ואתגרים. שהרי טרם קבלת התעודה הייתם מוגבלים בעבודה על פרויקטים בעלי היקף כספי נמוך יחסית של עד 43,000 ₪ פר עבודה אחת. כעת, תעודת קבלן רשום תגדיל את טווח האפשרויות שלכם, וככל שתעלו ברמות הסיווגים, תוכלו לעבור לעסוק בפרויקטים גדולים יותר ובעלי פוטנציאל כלכלי רב יותר.

    חשוב לדעת כי התעודה תינתן אך ורק לאדם או תאגיד אשר נמצא כי לא עומדות כנגדו אף עבירות פליליות, קנסות, מעמד של פושט רגל, או הגבלות מסוימות הפוסלות אותו מרישום בפנקס הקבלנים. כך הלקוחות שלכם ידעו כי יש להם על מי לסמוך.

    תעודת קבלן רשום

    מתמודדים בהצלחה עם הביורוקרטיה

    במידה ותהיתם איך להתחיל את התהליך, הרי שהתשובה היא פשוטה מאוד, עבודה עם חברה המתעסקת ברישום קבלנים. התעודה נועדה לוודא כי אתם אכן ראויים להיות קבלן רשום. חברת "קומות רישום קבלנים" מעמידים לשירותכם את הניסיון העשיר שלהם בכדי לסייע לכם להציג בצורה נכונה את כל ההוכחות, הניסיון והתעודות הדרושות על מנת להראות כי אתם עומדים בכל התנאים. נשמח לעמוד לשירותכם גם במידה ואתם מעוניינים להגדיל את הסיווג שלכם ולהתחיל לעסוק בפרויקטים בעלי היקף גדול יותר.

    הוצאת תעודת קבלן רשום

    גורמים רבים בתעשייה זקוקים לעתים קרובות לשירותי קבלן. בין אם מדובר בעבודות שיפוץ, בינוי, הנחת קווי תקשורת תשתיות או כל תחום מקצועי אחר, האמינות והמקצועיות של הקבלן מהווה תנאי הכרחי כדי להבטיח שהתוצאות יהיו משביעות רצון. גופים ממשלתיים, חברות המנהלות פרויקטים בהיקפים נרחבים ובכלל, לקוחות שחשוב להם לוודא כי הם עובדים עם אנשי מקצוע אמינים, מחפשים אחר אנשי מקצוע הרשומים בפנקס הקבלנים. קומות רישום קבלנים מלווה קבלנים לאורך כל התהליך מול משרד הבינוי והשיכון ומאפשרת לך לקדם את התהליך בראש שקט עד קבלן רישיון הקבלן בהתחייבות.

    הוצאת תעודת רישיון קבלן רשום היא צעד משמעותי וחיוני בקידום הקריירה שלך. התעודה מהווה אסמכתא רשמית מטעם המדינה כי עברת הכשרה מקיפה בתחומך ועברת בחינות הסמכה מול משרד הבינוי והשיכון ואגף רשם הקבלנים. זהו כלי חשוב שמבהיר ללקוחות שלך שמדובר באיש מקצוע אמין וכי העבר שלך נקי מהיסטוריה עגומהפלילית או קריסות כלכליות. זוהי הזדמנות חשובה עבורך להגיע למחוזות חדשים בקריירה שלך רישיון קבלן רשום זה הכיוון הרצוי עבור עתיד הקריירה שלך.

    הוצאת תעודת קבלן רשום בסיוע המומחים

    קבלנים רבים שצברו ותק רב והתנסו בפרויקטים בהיקף נרחב, בוחרים להגיש בקשה אל רשם הקבלנים ולהצטרף אל הפנקס הקבלנים. היתרונות שעומדים לרשות קבלנים אלו הם רבים. יהיה באפשרותך להעסיק עובדים פלסטינים באמצעות היתרים להעסקה של עובדים, להגיש הצעות למכרזים ציבוריים ולעבוד בהיקפים כספיים גדולים מאי פעם. כדי להבטיח שלעסק שלך יהיו את כל ההזדמנויות הללו, חשוב לבחון היטב את עמידתך בכל הקריטריונים שמציב רשם הקבלנים כתנאי לרישום בפנקס הקבלנים. בדרך אל הוצאת תעודת קבלן רשום, בדיקת הזכאות שלך היא קריטית. על ידי סיוע של מומחים הבקיאים בכל ההנחיות והתנאים שהציב משרד הבינוי והשיכון, יהיה באפשרותך להעריך עד כמה סיכוייך לקבל את התעודה ריאליים, הערה חשובה! אנו מבצעים בדיקה מקדמית חינמית עבור כל קבלן המבקש להירשם בפנקס הקבלנים, הבדיקה היא ללא עלות ורק אם נמצא שיש לך סיכוי נגיש את הבקשה לרשם הקבלנים.

    השלב הבא בניסיון המקצועי שלך

    אנו גאים לקחת חלק משמעותי בהתפתחות המקצועית של קבלנים רבים בישראל. הצוות המיומן שלנו ב"קומות רישום קבלנים" מכיר לעומק את כל הקריטריונים הנדרשים עבור הוצאת תעודת קבלן רשום וישמחו לסייע לך בכל הנדרש כדי לקדם את התהליך על הצד הטוב ביותר. למידע נוסף על כלל השירותים הזמינים לך דרכנו, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום באתר ונחזור אליך בהקדם עם כל הפרטים.

    הנפקת תעודת קבלן רשום

    החלטת שאתה רוצה לקבל תעודת קבלן רשום ומעוניין להגשים יעד זה? יצא לך לשמוע יותר מידי סיפורים על קבלנים שניסו להשיג את התעודה הזאת לבד והסתבכו? אם כך, כדאי שתדע: אתה לא חייב לעשות זאת בכוחות עצמך. אם אתה רוצה לזרז את התהליך, ואינך מעוניין להתעסק עם בירוקרטיה אינסופית ומתישה, למה שלא תפנה עוד היום אל חברת קומות רישום קבלנים? חברה זו תוכל לסייע לך לכל אורך הדרך, אז למה לחשוב פעמיים? 

    איך תקבל תעודת קבלן רשום?

    אין זה משנה אם אתה רוצה תעודת קבלן רשום לצורך העלאת סיווג או לאור נסיבות אחרות. מה שבטוח הוא, שכיום יש באפשרותך להשיג זאת  גם תוך 60 יום בלבד. לא מדובר במקרה שבשנים האחרונות קבלנים רבים פונים אל חברות שונות שמציעות שירות בתחום זה. זאת משום חברה מקצועית יכולה: 

    • להבין באיזה ענף קבלני תרצה להיות רשום 
    • לקחת ממך את כל המסמכים הנדרשים 
    • להגיש את הכול בצורה מסודרת אל רשם הקבלנים
    • לבדוק עבורך היכן עומדת הבקשה 

    וכמובן, לסיים את הטיפול בעניינך כאשר החברה המקצועית תעביר לידך את תעודת הקבלן הרשום שרצית. לא מדובר על תהליך יקר ואין ספק בכלל שאם תפנה אל חברה מקצועית, שאנשיה חיים ונושמים את התחום הזה מזה שנים, לא תצטער על כך. 

    השירות הטוב ביותר בתחום

    שמעת על מספר קבלנים שכבר ביקשו עזרה מחברות כאלה ואחרות בכל מה שקשור לתהליך הרישום ולקבלת התעודה – ומתלבט במי לבחור? התשובה היא ברורה: כדאי שתפנה כמה שיותר מהר אל חברת קומות רישום קבלנים. חברה זו, שהוקמה בשנת 2005, מציעה לך, ולכל שאר הקבלנים בארץ, שירות מקצועי, אדיב – והכול במחירים נוחים במיוחד. החברה יכולה לסייע לך לא רק בתהליך של רישום קבלן, אלא גם בתחומים שונים כמו הנפקת אישור לפועלי שטחים, קניה ומכירה של חברות קבלן רשום ועוד. ליצירת קשר התקשר עוד היום למספר: 073-215-8309 וקבל גם אתה את תעודת הקבלן הרשום שרצית! 

    רוצה להיות קבלן רשום? אנחנו הכתובת!



      מאמרים  בנושא

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל