לפרטים חייגו:
073-215-8309

קבלן רשום





    תעודת קבלן רשום

    רישום קבלן שיפוצים 


    אלפי קבלני שיפוצים ממהרים לבדוק זכאותם לרישום בפנקס הקבלנים

    במאמר זה נסקור את הדרישות החדשות בעקבות תיקון –סיווג בענף השיפוצים 131 א' , התשע"ח -2018 וכן איך הוא למעשה פותח ומרחיב את האפשרות להיות קבלן רשום שיפוצים סיווג א-131 גם עבור קבלנים קטנים יותר אשר עד ערב פרסום התיקון היה קושי להביא את הנסיון שצברו לכדי נסיון "כשר" אותו רשם הקבלנים היה מקבל.

    על פי דברי רשם הקבלנים ומשרד השיכון התיקון שנחתם ע"י ידי השר גלאנט  יביא לאפשרות שכ-10,000 ירשמו בפנקס הקבלנים, במילים אחרות הורדת הדרישות תאפשר לקבלנים שאינם רשומים כיום להירשם בפנקס הקבלנים וזוהי סוג של "הקלה"

     למעשה קבלן שיפוצים עם וותק של 5 שנים לפחות יצטרך להראות  לרשם את כרטסת הנהלת החשבונות שלו המפרטת את רשימת הלקוחות של הקבלן בשנים האחרונות  ואת מסגרת הכספית שבה עבד הקבלן  בתקופה שלפני בקשתו להירשם בסיוג 131 א'  על סמך מסמכים אלו המעידים על ניסיונו של המבקש יקבל רשם הקבלנים החלטתו.

    בשורה חדשה במסדרונות רשם הקבלנים.

    סיווג חדש לקבלני השיפוצים מאפשר רישום פשוט יותר ללא חובת מבחנים

    סיווג 131א/0 מאפשר ביצוע עבודות בהיקף של 350,000 ש"ח פר פרויקט.

    קבלן שיפוצים ? בוא להרשם לסיווג  131 א' שיפוצים, נצל את חלון ההזדמנויות! הפעם הרגולציה היא בצד שלך  (-:

    מדוע למהר ולהירשם כקבלן רשום 131 א' ?

    עד היום על המבקש להירשם לסיווג 131 א' 1 היה מוטל העול של לגשת למספר מבחנים מקצועיים מעבר לנסיונו המוכח (5 שנים ) היה על המבקש להוכיח גם ידע מקצועי עצם כך הוא היה מקבל תשובה חיובית לרישומו בפנקס הקבלנים אך זאת מותנה במעבר מבחנים

    אז מה ההקלה ואיך עושים זאת נכון?

    ברגע שקבלן נרשם לסיווג 131 א' שיפוצים 0  הוא יכול בתום 12 חודשים מיום קבלת הסיווג להגיש בקשה לעלות את  סיוגו ל שיפוצים 131 א' 1 וכל זאת ללא חובת מבחנים, רשם הקבלנים לא ישלח למבחנים מקצועיים קבלן שהוא כבר רשום בפנקס!

    קבלן שיפוצים? נפתחה לך הזדמנות חד פעמים לרישום קל ומהיר! וללא דרישת עמידה במבחנים! כל מה שאתה צריך היום על מנת להירשם הוא להוכיח שאתה פעיל 5 שנים בתחומך ובזכות כך תקבל תעודת הקבלן הרשום שלך!

    קרדיט: מתוך "גלובס"

     

    חובת רישום קבלן שיפוצים

    אתה עוסק בתחום השיפוצים כבר לא מעט חודשים, והחלטת שאתה רוצה להיות רישום קבלן שיפוצים? אתה צודק. מי שעובד בתור קבלן שיפוצים רשום מקבל בדרך כלל הרבה יותר עבודה, עובד בצורה מקצועית יותר וגם יכול לגבות מלקחותיו סכומים גבוהים יותר. בנוסף, יש עבודות בשטח שרק קבלן שיפוצים רשום יכול לבצע, כך שחבל לוותר על האפשרות הזאת. חברת קומות רישום קבלנים מזמינה אותך לפנות אליה לקבלת סיוע ועזרה בכל מה שקשור לרישום. 

    רישום קבלן שיפוצים – כך עושים את זה בימינו 

    ניתן לראות שבעידן המודרני חלו תמורות רבות, שכלולים ושיפורים בתחומים שונים, וכך קורה גם לגבי הנושא של רישום קבלן שיפוצים. זה אומר שאם בעבר התהליך הזה היה מאוד מורכב, ארוך ומתיש, הרי שהיום זה לא כך. אם תפנה אל חברה מקצועית שעוסקת בענף הזה תוכל ליהנות מיתרונות שונים, כמו לדוגמא:

    • שירות וליווי מקצועי לכל אורך הדרך 
    • סיוע בכל מה שקשור להגשת הבקשה והמסמכים הרלוונטיים 
    • בירור ובדיקה לגבי הבקשה שהגשת ומעמדה 

    כמו כן, אם בעתיד תרצה להיות קבלן רשום בענפים שונים או שתרצה להגדיל את הסיווג, זו פעולה נוספת שחברה מקצועית תוכל לבצע עבורך. לכן, אם אתה לא רוצה להיות מוטרד מענייני בירוקרטיה כאלה, כדאי שתפנה אל הטובים ביותר בתחום הזה כבר עכשיו, כי חבל על כל יום שעובר.  

    שירות אדיב במחיר חלומי  

    שמעת על קבלני שיפוצים שפנו אל חברות שונות שמסייעות בתהליך הרישום ושילמו הון עתק? חושש שזה מה שיקרה גם לך? אתה יכול להסיר דאגה מלבך. בחברת קומות רישום קבלנים תוכל ליהנות מהשילוב הנפלא שבין שירות מקצועי, מחירים טובים וטיפול יעיל בכל בקשה שלך. החברה עוסקת לא רק בכל מה שקשור לרישום של קבלני שיפוצים, אלא גם בהעלאת סיווג ואפילו בתיווך וקישור בין קבלנים שאינם רשומים ומעוניינים לשכור רישיון קבלן רשום. התקשר עוד היום למספר: 073-215-8309 ותיהנה גם אתה מהניסיון הרב ומהמקצועיות של חברת קומות, שהוקמה כבר בשנת 2005 ומאז ועד היום סייעה לאינספור לקוחות מרוצים. 

    רישום קבלן שיפוצים 131 א'

    קבלני שיפוצים יש בשפע בישראל, אך כדי להבטיח שהעבודה תבוצע במקצועיות ובאמינות, לקוחות רבים דואגים לחפש אחר קבלן רשום. מדובר בעובדה שחשוב שניקח לתשומת ליבנו אם ברצוננו להגיע להישגים משמעותיים בענף. כדי לזכות למוניטין הראוי עבור ההכשרה המקצועית שלך ולזכות בפרויקטים גדולים ונחשבים יותר, צוות קומות רישום קבלנים ויסייע לך בכל ההתנהלות מול רשם הקבלנים כדי להבטיח את זכאותך.

    רישום קבלן שיפוצים ענף 131 א' יאפשר לך לשווק את עצמך כאיש מקצוע מיומן ובעל ניסיון עם כל הקבלות כדי להוכיח זאת. עם התחרות העזה שמאפיינת כיום את שוק שירותי השיפוצים, מדובר ביתרון שמומלץ בחום לגייס לטובתך. עם הסיוע המקצועי הנכון, יהיה באפשרותך לקדם את התהליך ביעילות.

    רישום קבלן שיפוצים 131 א' – צעד חשוב בקידום הקריירה שלך

    אז צברת ניסיון רב בתחום שלך וסיפקת עבודות שיפוצים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. עברת הכשרות מקצועיות ראויות והגעת למעמד משמעותי בענף. כדי להתקדם לשלב הבא ולהפוך לבעל מקצוע מוכר ובעל מוניטין, רישום קבלן שיפוצים  131 א' הוא הצעד המתבקש. זהו המעמד שמאפשר ללקוחות המחפשים אחר עבודה איכותית להבחין בין מקצוענים ובין "חאפרים" וזוהי הזדמנות חשובה להתנסות בפרויקטים רחבי היקף ומול לקוחות איכותיים יותר מאי פעם.

    כדי להירשם בפנקס, קבלן שיפוצים חייב לצבור לפחות 5 שנות ניסיון, מתוך 10 השנים האחרונות, בתחום ולעבור הכשרות עיוניות והתנסות מעשית מטעם משרד הבינוי והשיכון. לאחר ביצוע מספר בחינות, יהיה באפשרותך ליהנות מכל היתרונות שברישום בפנקס. היקפי העבודה שלך יעלו משמעותית והיוקרה המקצועית שלך תזכה לגושפנקא רשמית שיהיה באפשרותך להציג בפני הלקוחות שלך. בנוסף, תעמוד לרשותך האפשרות להעסיק עובדים פלסטינים מוכשרים ומיומנים ולשפר את רמת השירות שלך.

    כל היתרונות ללא כל טרחה מצדך

    הסיבה העיקרית שקבלנים רבים שצברו ניסיון וידע בענף אינם מבצעים את הצעד המשמעותי הזה, הוא הרתיעה מהתהליך הסבוך. כאן אנו בקומות רישום קבלנים נכנסים לתמונה. כדי להבטיח שיעמדו לרשותך כל ההזדמנויות הראויות לך, אנו מלווים אותך בכל צעד ושעל עד להשלמת תהליך הרישום. למידע נוסף על רישום קבלן שיפוצים, אנו זמינים עבורך כעת ונשמח לקבל את פנייתך.

    רוצה להיות קבלן רשום? אנחנו הכתובת!



      מאמרים  בנושא

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל