לפרטים חייגו:
073-215-8309

קבלן רשום





    תעודת קבלן רשום

    רישום קבלן 


    תהליך רישום קבלן אצל רשם הקבלנים הוא תהליך הכרחי עבור כל איש מקצוע המעוניין להעיד על המקצועיות שלו ואף להרחיב את תחום עסקיו ואת הרווחים בהתאם. בנוסף, קבלן המעוניין להעיד על אמינותו בפני לקוחות פוטנציאליים – רישום כקבלן יעיד רבות על המהינות והרצינות שלכם.

     

    רישום קבלן – כיצד לעשות זאת נכון?

    ביצוע הרישום שלך כקבלן הוא, כאמור, בעל חשיבות עצומה. כדי להשלים את התהליך על הצד הטוב ביותר, רצוי לעקוב אחר מספר שלבים. מהם כוללים? בואו נבדוק את חלקם בקצרה.

     

    • להקפיד למלא את הפרטים המלאים – לצד כתיבה בעט שחור, בעת מילוי הטפסים רצוי להקפיד על עדכון הפרטים המלאים שלך ועבודתך כקבלן. משום שרשם הקבלנים מטפל בפניות בהן מופיע המידע המלא בלבד – קחו בחשבון שכל טופס ריק או חלקי יוחזר למגיש וייחשב כאילו לא הוגש כלל.
    • הגשת בקשה חוזרת עבור רישום – קבלן שביקש להירשם – בין אם לענף מסוים ובין אם להעלאת סיווג – אך בקשתו נדחתה, יש באפשרותו להגיש שוב את המסמכים לבחינה מחודשת. תהליך בקשה זה ייעשה במהלך 60 הימים הראשונים לאחר מועד דחיית הבקשה ראשונה. משום שלא נגבית אגרה לתשלום על הגשה נוספת, מומלץ לבצע תהליך זה במסגרת הזמן המיועד.
    • רישום כיחיד או כתאגיד – עובדים כקבלנים עצמאיים? אולי עובדים בחברה קבלנית? רישום נאות של החברה שלכם כתאגיד קבלני, או של העסק העצמאי שלך דורש הקפדה על מילוי כל הטפסים רלוונטיים.
    • בקשה לסיווג או שינוי סיווג נוכחי – תקנות הרישום של הקבלנים הן אלו שקובעות את הסיווג המקצועי והכספי של הקבלנים כמו גם את כמות דרגות הסיווג. ישנם, סך הכול, 5 סיווגים, כאשר הסיווג הראשון מייצג את הדרגה הנמוכה ביותר והסיווג החמישי הוא הדרגה הגבוהה ביותר.

     

    קומות רישום קבלנים – הבחירה הנכונה והשקולה

    מעוניינים לעדכן את הנכס בו אתם גרים? בחירה בקבלן רשום תוכיח את עצמה כאחראית ומוצדקת. 

     

    Photo by Luke Besley on Unsplash

    רוצה להיות קבלן רשום? אנחנו הכתובת!



      מאמרים  בנושא

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל