לפרטים חייגו:
073-215-8309

קבלן רשום





    תעודת קבלן רשום

    מנהל עבודה לטווח קצר 


    מנהל עבודה לטווח קצר? מנהל עבודה זמני? מנהל עבודה פר עבודה?

    מכוח החוק ותקנות הבטיחות בעבודה (עבודות בניה) תשמ"ח 1988, המדינה מחייבת כל מבצע עבודה קטנה כגדולה למנות מנע בכל אתר בניה בעבודה קטנה כגדולה. במאמר זה נתמקד דווקא בעבודות הקטנות.

    אכן חלק הארי של העבודות המתבצעות בתחום הבנייה הוא עבודות גדולות יחסית כגון פרויקט מגורים שמשך הזמן הדרוש להשלמתו נע בין 1.5 שנה ל3 4 שנים בעבודות מן הסוג הזה יחסית קל לגייס מנע שכן עבודתו ופרנסתו מובטחת למספר שנים אולם בשוק קיימים מצבים של עבודות קטנות בסדרי גודל של 50,000 עד 300,000 אל"ש ואף זעירות יותר הנמשכות שבועות ו/או ימים ספורים  בלבד! אך כמו שאמרנו קודם גם עבודות מסוג זה מחייבות מינוי מנהל עבודה על פי חוק אולם.

    במצבים כגון אלה הרבה יותר קשה לגייס מנע לעבודה שנמשכת ימים ספרים שכן מנהל העבודה "הקלסי" מעוניין בעבודה ופרנסה לטח ארוך פועל יוצא של זה הוא שקשה עד בלתי אפשרי לגייס מנע לתקופות קצרות, אז מה יעשה קבלן שזה הרגע קיבל עבודה בסדר גודל קטן אך רווחית מאוד ובה הוא מחויב על פי ההסכם להעסיק ולהחתים מנהל עבודה מנוי באתר ? אך אל חשש אנו בקומות רישום קבלנים ושירותים לבנייה יודעים לתת מענה לצורך הזה , אנו מספקים מנהלי עבודה לתקופות קצרות ומנהלי עבודה לעבודה אחת, אם קיבלת עבודה וברצונך מנהל עבודה לטווח קצר  של שבוע שבועיים או חודש אל תהסס ופנה אלינו עוד היום.

    ברשותנו מאגר עצום של מנהלי עבודה העונים בדיוק על הצורך הזה. כמו כן אנו גם עושים את כל תהליך המינוי אל מול משרד התמ"ת בטופס הקרוי " הודעה על פעולות בנייה וחוסכים לקבלן את הצד הביורוקרטי של העניין. כל מה שנותר לו כעת הוא להתחיל בעבודה.

     

    Photo by Scott Blake on Unsplash

    רוצה להיות קבלן רשום? אנחנו הכתובת!



      מאמרים  בנושא

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל